måndag 27 oktober 2008

Måndag.






Idag har jag ett och annat jag måste hinna med, konstigt att jag känner mig stressad att jag inte ska hinna med allt trots att jag börjar först 21,15 , får skärpa mig helt enkelt.


Nu först ska jag och Lexa ta en långpromend till stallet, vi promenerar minst en timma varje dag, plus alla kisserundor då =)






I Stallet ska vi göra alla sedvanliga grejer, mocka fylla på mat, mocka hagen, borsta och rida. Det brukar ta minst tre timmar i stallet. Men det är mysigt att gå där att greja. Händer rätt ofta att man är där både 4 och 5 timmar.



När vi promenerat hem igen så MÅSTE jag städa, för här ser ut som jag vet inte vad och det kommer ta sin lilla stund.





Har ett berg med disk som jag måste ta tag i innan tallrikarna växer fast på diskbänken,.



Och dammsuga golven för Lexa tar med sig ett och annat in, borde egentligen köra över golven varje dag, men man orkar ju inte alltid.. Så bäst jag sätter i gång, ombyte till ridkläder sen bär det av...

























































Inga kommentarer: