tisdag 28 oktober 2008

Vilken dag...











Kom hem imorse från jobbet och kände mig jätte förkyld. Men somnade hur fort

som helst, antagligen för jag känt mig lite hängig under natten. Vaknade vid 15 tiden och kände mig faktiskt bättre men fortfarande lite halvkass så jag beslutade mig för att inte gå och träna idag. Vill definitivt inte bli sjuk till helgen.




Sen blev det en kort promenix med Lexa för att sen fortsätta städningen jag påbörjade igår, hann faktiskt inte klart. Så nu är det så rent som det kan bli här tror jag. Det kommer hit en massa telia gubbar imorgon och ska installera nåt, vi ska tydligen inte ha com hem i huset längre. Men det är gött för då kan vi ha såntdär fiber bredband, går fort som brännvin.



Fick mig en smärre chock imorse när jag mötte min kollega. Vi ska ha fest med jobbet på fredag hemma hos en arbetskamrat och tydligen så är det temafest. Och temat är glamour, shit pommes frites, vafan ska jag ha på mig??????? Måste hitta en rosa boa eller nåt... gah får dra till butterix i veckan tror jag.. jösses hur ska detta gå.. fortsättning följer....

























Inga kommentarer: