tisdag 3 februari 2009

11 timmars sömn

Igår gick vi och la oss innan kl 22!
Det har inte hänt sen jag vet faktiskt inte när.
Fick visserligen putta lite på Peter för han snarkade som ett tröskvärk så fort han lagt huvudet på kudden, men jag somnade nog inom en kvart.
Vaknade igen strax innan kl 05, jag hoppades att klockan inte skulle vara två eller något sånt dumt, för då hade jag fått panik. Men kl 05 var jag reltavit utvilad. Gick upp en sväng drack lite och la mig för att "vila" en stund till. Somnade som en sten =)
Gick sen upp strax innan kl 9.
Men man blir ju seg av att sova för länge med.

Idag blir det lite aktivitet i alla fall.
Ska möta upp Peter vid lunch för lite ärenden.
Sen blir det raka vägen till stallet för ett par timmars grejande där.
Sen ska det handlas, sen vette tusan..blir nog en lugn och mysig kväll hemma.

Inga kommentarer: