tisdag 3 februari 2009

Äntligen ny telefon

Idag har jag beställt mobilen jag gått och suktat efter ett tag Ericsson x1, hoppas den är fräsig =)





Titta så tuff, riktigt tangentbord och grejer..


Men lite överkurs är att den har såndär touchscreen..gillar inte riktigt det, men numera har de flesta telefoner det. Egentligen var det bättre förr, det var bara ett par knappar man behövde hålla ordning på.

Ibland stör jag mig på att jag är så kass på att hålla överaskningar för mig själv. Jag tänkte överaska Peter genom att beställa champagne på flyget. Sagt och gjort, jag beställde. Så sa jag till Peter, jag har en överaskning till dig. Då frågar han ju givetvis, vaddå? Och jag frågar vill du verkligen veta, och han säger, berätta om du vill. Tog inte mer än 2 sek så hade jag berättat =)

Kass jag är... men men.. Jag blir så glad när jag får göra nån annan glad så då kan jag inte hålla truten..Det är nästan alltid så, när det är jag själv som fixar nåt. Jag har inga som helst problem om det gäller någon annan som har ordnat nåt som man ska vara tyst om..Knepigt. Nä dax att börja förbereda lite middag kanske..

Over And Out

Inga kommentarer: