lördag 7 februari 2009

Melodifestival

Imorgon bitti ska jag vara i stallet redam kl 08.00 prick så ikväll blir det till att roa sig med att se melodifestivalen. Men det gör mig inte så mycket, vet inte hur mycket Peter uppskattar det dock med det visar sig snart =)
Jag har väl i alla år hängt med lite på festivalen, men aldrig tittat slaviskt som många gör. Blir ju samma även detta år, brukar förvisso se finalen i alla fall. Men missar många deltävlingar..
En favvo bland vinnare måste jag ändå säga är Elena Paparizou, men det är nog enbart för att vi gick i samma klass när vi var yngre.
Tyckte det var svincoolt att hon blev så känd för ett par år sedan.
Men nu känns det lite som om hon är "bara" en kändis. Man känner ju inte henne längre. Men som sagt det var grymt coolt och jag "skröt" ofta om att jag "kände" henne =) Fläng man kan vara..hehe

1 kommentar:

sun moon and stars sa...

visst är det så helena står för den riktigt goda schlagern.....hon är grymt bra tycker jag....gårdagen va okej...tycker alcazars låt va helt okej...men rocklåten alltså ettan borde gått vidare.......snälla snälla snällla snällla............aaaaaaaaaaaaaaaaa kram