onsdag 4 februari 2009

Tagit mig vatten över huvudet...

Idag stod det ridning och stall på schemat.
Var i stallet redan halv tio i morse.
Blev en rejäl omgång i ridhuset idag. Både jag och Nino var helt slut efteråt. Skönt.
Sen tog jag och Lexa en härlig promenad med en annan som har häst i stallet och hennes hund Ronja. Lexa sprang som en tok, och Ronja hängde på bra trots sina 12 år.

När vi till slut kom hem låg det 2 paketavier och väntade på mig.
Jag traskade direkt ner till posten och det visade sig vara böckerna jag beställt samt min nya TELEFON. Den är bra tuff, men jag fattar ungefär INGENTING om hur den ska användas.
Jo jag kan svara om någon ringer och det är väl viktigast men det är wayyyy to många funktioner för att jag ska bli klok på det =) Men nu har jag något att pyssla med när jag jobbar i natt i alla fall.
Bara 2 pass kvar nu....

Inga kommentarer: