torsdag 17 december 2009

Iskall vintermorgon

Jag tror det är -6 grader ute nu..är väl visserligen inte så värst kallt, men jag är frusen av mig. Och värre blir det ju säkerligen.
Skönt att det redan är den 17 December ändå..inte så långt kvar tills vi kan köpa manegekort så vi kan rida inomhus. Jag verkligen hatar att rida ute är det är kallt.

För övrigt så hämtade vi en gran igår..hmm hos vilka skriver jag nog inte här :-) Kanske blir ett jäkla tryck då..hehe. Den var i alla fall jätte fin så det tackar vi för.
Nu luktar det gott i hela lägenheten, och julkänslan den kommer mer och mer tycker jag.

Denna vecka har förflutit väldigt fort, fredag imorgon. På lördag blir det PARTAJ!! Jag e taggad som bara den..Ska bli kalaskul att komma ut och bli lite rastad. Det är skoj när det sker såpass sällan numera.

På onsdag kommer Jacob hem ifrån USA..han ska bo hos oss i ett par veckor. Ska faktiskt bli riktigt trevligt. Skoj när man har möjlighet att erbjuda boende, hade vart svårare i Olskroken :-) Jacob är ett riktigt mysmongo så kanske blir det några sena kvällar med konjak och god mat..

Nä nu ska jag slutá svamla och göra det sista här på jobbet..

over and out

Inga kommentarer: