onsdag 15 juni 2011

Bästa dagen på länge

Imorse var jag iväg på ett väldans spännande "möte" kommer skriva mer om detta längre fram men det gjorde hela min dag.
Sen var det hem för lite frukost och grejande innan jag och Lexa tog vår dagliga motionsrunda, käkade middag och fixade hemma.
Peter var på Liseberg och kollade på Danko Jones så vi tjejor fick klara oss själva.
Sen var det dax för dagens ångest dvs åka till jobbet, tar alltid emot så jäkligt när det snart är semester, man lägger av redan innan semestern börjat på nåt sätt.

Blev så jävla irriterad natten som var.
Hur normalt funtad är man om man ringer till någon klockan 23.30 när man vet att jag är ledig?? Och dessutom bara för att fråga om jag kan jobba på söndag? Kunde inte det väntat?
Jävla människa..
Jag säger bara ring inte mig efter klockan 22 när jag är ledig och hemma, för det är tamejfan vanligt folkvett och en oskriven regel att man inte gör det om man inte kommit överens om annat. Skicka ett sms istället, svarar jag inte så sover jag, hur svårt är det!!??
Ursäkta min frustration, men ja..jag säger då det...folk!!

Inga kommentarer: