fredag 17 juni 2011

Fredag!

Åh så gott med 2 dagars ledighet.
Sovit på tok för lite det senaste så sovmorgon imorgon bitti är ett måste känner jag.
Idag har det varit regn och rusk i stort sett hela dagen, tillfälligt uppehåll nu så jag ska strax skynda mig ut med Lexa. Sen blir det mysfredag för hela slanten.
Var och köpte räkor förut och såklart en massa tillbehör och lite snax såklart.

Imorgon hoppas jag på uppehåll då jag hade tänkt att åka till Nino. Och jag ska även passa på att hälsa på syrran på galoppstallet där hon jobbar extra. Kan va lite kul.
Men det återstår att se imorgon hur det blir för är vädret kass så känns det ganska onödigt att köra 10 mil för att klappa på Nino, vill ju ändå kunna spendera några timmar där när man ändå åker nu när det inte blir lika ofta o så..Men vi får hoppas på det bästa..

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: