tisdag 14 juni 2011

En bra dag!

Faktiskt haft en riktigt trevlig dag får jag säga..
Startade dagen på stora torp med kontraktsskrivning för andrahands uthyrning utav Ninos box.
Sen tog jag en sväng förbi Elgiganten i Kållered där de sålde ut kaffemaskiner, 399 spänn och det var det värt för kaffet vart faktiskt riktigt gott och snabbt går det att få sig en köpp.
Jag styrde resan vidare ner till Åsa där jag mötte upp systeryster och åkte till Ninos bete.
Pysslade om en halvstirrig häst innan vi gav oss ut på en ridtur, vi red alldeles vid havet vilket jag uppskattade mer än en vattenrädd häst :) Men det gick bra ändå, tillbaka vid stallet så körde vi lite markarbete på en stubbåker, gick väl okej. Kul var det hur som helst.
Lite mera pyssel blev det innan det var dax att åka hemåt igen.
Väl hemma var det dax att starta igång med middagen som idag blev chili con carne, och så såklart några koppar kaffe :)
Nu har jag och Peter just varit ute på promenad med Lexafisen så nu blir det lugn och ro resten av kvällen. Gubben grejar i garaget och jag ska roa mig med lite disk o sånt skoj :)

Imorgon väntar en spännande dag...

Inga kommentarer: