onsdag 11 januari 2012

Livstecken

Jag har fullt upp med att lära känna vår lilla bäbis, därav frånvaro på i princip alla andra plan.
Telefonen svarar jag i när jag hittar den, facebook stirrar jag på ibland med uppfattar egentligen inte så mycket. Hjärnan fungerar inte nämnvärt då jag sovit i snitt 2 timmar per natt sedan i fredags, dessutom har jag åkt på en dunderförkylning!
Det är mycket att ta in..det är mycket att lära och det mesta är som i en dimma.
Men det blir snart bättre..ska bara komma i fas.

Förlossningen i sig blev ju ett jäkla drama till sist, blev förlöst med kejsarsnitt efter nästan ett dygn av värkar, lustgas, kvaddlar EDA, you name it, bäbisen mådde bra hela tiden som tur var, det var jag som inte orkade..men jag får väl dra den historien sen.

Nu gäller det att läka, kroppen måste läka..men snart är jag på gång..ska bara sova i några år först :)

Inga kommentarer: