onsdag 18 januari 2012

ovillkorlig kärlek

Man blir rätt blödig när man får barn. Jag kan sitta och titta på henne och nära inpå börja störttjuta, bara för hon är så fin.
Redan nu skulle jag offra allt för henne, hon styr redan hela mitt liv. Och jag gillar det.
Även om jag ibland är så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna så är det värt det.

Jag fyllde 30 igår..förmodligen den mest otajmade födelsedagen ever :-)
Inget firande eller nåt, bara en vanlig dag. Blir väl lite middag med familjen till helgen annars inget speciellt, och det gör mig inget.

Blir glad av alla fina hälsningar på fb och på telefonen.

Nu är det gjort iaf, 30 års dagen är förbi :-)


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 kommentarer:

sun moon and stars sa...

så fint....ja man blir tårögd av kärlek till sina barn....stackars dem som inte upplever den känslan med sina barn....man kan gå över eld o vatten för dem.....så söt så......du har tid o fira annat framöver...kramis

Linda! sa...

Ja det är lite svårt att förstå hur man inte kan känna så faktiskt, men man vet ju att verkligheten är sådan, måna barn som far väldigt illa..usch!

Ja det kommer finnas tid att fira både det ena och det andra :)
Kram