torsdag 12 januari 2012

Mjölkmaskin


Ingen dag är den andra lik.
Inatt fick vi sova..o guuud va det var ljuvligt, 2 gånger vaknade vi för matsessioner men vi har soooovit!! Det märks rätt tydligt de dagar mjölkproduktionen är på topp, för då är bäbis nöjd och trött, som igår. Idag vill bäbis äta hela tiden så då är det förmodligen lite mindre käk och antagligen en inte lika bra natt framför oss :) Ett jäkla mackelimang allt d
etta runt omkring den lilla såhär innan man kommit in i det.
Idag gjorde vi iaf en liten utflykt, vi åkte till landvetter och handlade :) Första officiella turen förutom sjukhusbesöket igår.
Måste säga att jag längtar tills jag har läkt lite mer så vi kan börja ta lite promenader, för det gör ganska gott att komma ut om så bara för ett par minuter.
Luftbyte.
Imorgon om inte vädret är katastrof så ska vi ut på en liten övningsrunda med vagnen :-)

Måste ge världens största eloge till min sambo!
Han gör ALLT runt omkring i hemmet och jag överdriver inte när jag säger ALLT!
Det diskas, dammsugas, rastar hunden, tvättas, rensas i skåp ja han är verkligen helt fantastisk.
Nog för att jag visste att han skulle hjälpa och stötta, men han är otrolig.
Kunde verkligen inte be om något mer alls. SÅ TACK!! DU är Bäst Peter!!

Måste även passa på att tacka mina goa vänner som jag kan ringa, eller smsa med om vad som helst gällande det nya lilla livet, ja och såklart alla vänner som jag
kan ringa och snacka om med också såklart :) Jag är bortskämd som kan få det bästa av två världar kan man säga.
Nu är det nog snart matdags här minsann :)Kommer nog bli en lååång natt...



Olivia några timmar gammal!

Inga kommentarer: