torsdag 11 september 2008

Snart helg...

Då är det ca i timma och sju minuter kvar tills fredag. Skönt! Är ledig hela helgen ska bli riktigt gott. Är dock en helt fullspäckad helg som vanligt men vi får se hur det bli för stackars Peter ligger hemma och är sjuk. Otur!
Imorgon kväll har jag i alla fall bokat bord på Hard Rock för lillebror fyller år på lördag och han ville så gärna gå dit. Så det blir jag brorsan och syrran som går. Peter blir troligen hemma eftersom han som dagt är sjuk.
På lördag är det fest för Totte som fyller 25, barnrumpan=)
Och på söndag ska Falk ha fest för han fyller väl år med tror jag. Men fest på en söndag, hur tänkte han då tro?? Vanligt dödligt folk jobbar ju på måndag så jag vet inte riktigt vad för drag det kommer bli då?? Men det ordnar sig säkerligen.. funderar på att strunta i festen på söndag och gå och träna istället beroende på hur bakis jag är från lördagsfesten.. men vi får se..
Nä måste sluta nu, SATC kommer nu...

Inga kommentarer: