fredag 12 september 2008

Vilken kväll..



Gick upp ca 15,00 idag, tog med mig Lexa och rastade av henne ordentligt sen stoppade jag in henne i bilen så drog vi till ica maxi. Köpte lite grejer som min sjuka lilla Peter behävde, typ choklad och coca cola=)


Sen var det bara att skynda sig hem igen och börja göra sig iordning för pappa skulle hämta mig strax innan sju och köra mig och min lilla bror till Hard Rock Cafe för att fira min brors födelsedag. Tulle va så söt, hade finbyxor och skjorta på sig och hade lagt i nåt klet i håret så han såg riktigt festsnygg ut, gullebror.
På bilden hade jag o syrran beställt en stor glass till honom och personalen sjöng ja må han leva... Hoppas du tyckte om din födelsedag lillebror... fastän den inte är förän imorgon.



Efter den fantastiskt goda maten ställde vi oss i baren en stund..
Åh förresten när jag tog en cigg utanför på kvällen så stod Anna Spolander från radio city på utsidan, hon är ju sjukt mycket snyggare på riktigt än på tv måste jag säga!!!
I alla fall i baren då så va även Erik från radio city där och flängde runt med en mic i högsta hugg och han tjötade med folk o det va massa go musik mm.. Det hade varit en musikquiz tidigare som vi var med på med det gick nog inge bra, hörde så dåligt ifrån våra platser, annars är vi ju the quizz masterz, lixom.. höhö men han hade i alla fall en genomgång på låtarna och gästerna fick sjunga med osv, riktigt najs...
Lägg huvudet på sne så kanske ni kan se Radio City Eric danska runt lite, skitkvalitet och jag vet inte hur i helvete man vänder på klippet=)









Inga kommentarer: