söndag 7 september 2008

The Ultimate Fighter

Är inte jag......
Var och tränade KiBox med Elle idag, det gick sådär kan man säga.
När vi hade haft uppvärmning i typ 5 minuter och skuttade runt som små dårar så fastnade jag i golvet på nåt vänster och ramlade. DUNK rätt ner i golvet. Klappade i knät så det blev en stor jävla bula och lyckades även att sträcka muskeln i ena skinkan. Jippie..observera att då var det alltså 70 minuter kvar att träna.. Men det gick faktiskt bra ändå, gjorde inte speciellt on förän efteråt.
Men jag och ramla, vad är grejen!! Och denna gången då SPIKnykter, då kan man ju inte ens skylla på något, inte mer än att man är jävligt klumpig och den titeln känns ju lockande. NOT!

Nu är jag inne på natt nummer 5 på raken, om nästan exakt 8 timmar så slutar mitt pass och jag får gå hem o sova, underbart. Jobbar bara 2 pass kommande vecka så förhoppningsvis får jag chansen att vila upp mig lite i alla fall för jag är så trött så trött. Åldern börjar ta ut sin rätt, man är ju inte 20 längre va..=)

Imorgon blir det till att sova, sen stallet, sen till garaget och fixa bilen lite för det är besiktning på tisdag, hoppas fasen att det går vägen.....

1 kommentar:

Elle sa...

:o) Och som sagt, du hade ju faktiskt trosor på dig den här gången! ;o) E det ok med knäet eller?