torsdag 4 september 2008

Lite småsjuk...

Sitter på jobbet igen.. är inne på min andra av fem nätter i rad. Skönt när det är över. Varenda gång jag tagit ett extra pass eller så, så ångrar jag mig nästan direkt, men då är det försent. Jaja bara att bita i det sura!

Är för övrigt lite småkrasslig, började väl igår. Halsont och trött som bara den, bröt nog ut efter vårt underbara KiBox pass i tisdags. Fan va klen man är alltså!
Men på söndag ska vi köra på igen, ska bli gott!! Känns skönt när motivationen är vid liv för kör man bara på sen så blir man ju instället beroende av träningen och nu jävlar är det sista skriket innan Thailand. Om 5,5 månader drar vi så nu ska jag fan köra på så mycket jag bara kan så har jag i alla fall gjort vad jag kan för att gå ner i vikt och känna mig mer självsäker när man studsar omkring på stranden.. Oj vad jag längtar!!!

Blää, nös precis, höll på att pissa ner mig för jag har sån sinnesjuk träningsvärk i magen.. men det e ju bra ifs.. hehe.

Köpte ett skitcoolt nytt halsband till Lexa idag, ett i grön militärfärg. Lägger upp en bild på det imorgon eller nåt. Sen var jag även en sväng till Iems, jävligt beroendeframkallande affär. Köpte en brödburk och 2 ljus.. även detta blir det kort på imorgon..

Har fixat och trixat hemma nu i ett par dagar så nu är det riktigt fint och trivsamt. Blir nya tapeter på lördag med så då är äntligen vardagsrummet helt klart sen. SKÖNT!!!

Inga kommentarer: