tisdag 18 november 2008

Förkyld? NEEEEJ!!!!!

Fy sitter här på jobbet och hostar och snorar...vill verkligen inte bli förkyld nu, det går inte!!!! men blir jag förvånad? Nej! det har varit en hel drös med käppar i hjulet för träningen den sista tiden och jag blir så förbannad om jag ska bli förkyld nu. Dels vill jag träna och dels har jag tre låååånga arbetspass kvar denna veckan efter inatt. Det går väl an när jag är på Gula och jobbar för då är jag ju själv och instängd så jag kan vila lite emellanåt. Värre är det på G4, då måste man köra på. Hoppas detta går över... Kan ju vara Virran som snorade ner mig i lördags=) För hon mådde nog inte allt för fräscht.. men jag viiiilll inte!!!!

Läste för övrigt ut Nobels Testamente av Liza Marklund precis. Skitbra bok!! Nu måste jag skaffa mig uppföljaren för den slutade jäkla spännande.

Måste även rekkomendera filmen TAKEN, mycket bra film

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den är oxå skit bra uppföljaren.. Läste ut den på 3 dagar... när filippa var ny kläckt..

Linda! sa...

Vad heter uppföljaren??