söndag 30 november 2008

En riktigt händelserik och kul helg...

Jag har haft en superduper helg.
I fredags va jag tillsammans med Tjejligan iväg och blev fotade på The Studio, tog helt sinnesjukt lång tid, vi hade "vår" tid inbokad kl 17,15, vid typ 18.30 tiden fick den första bli sminkad och vi va färdiga med plåtningen först kl 20,30. Vi hann inte ens se bilderna för vi hade bord bokat till kl 21 så vi ska göra det när Balle kommer hem ifrån sin semester. Men sen var det middag på Hard Rock Café, sååååå gott. Och sen var det hemgång så det var verkligen en helt perfekt fredagskväll med tjejerna.

På lördag morgon var jag uppe med tuppen och var i stallet tidigt och bar i hö. Va inte hemma förän halv fyra så det blev väääldigt många timmar i stallet. Sen på kvällen mötte jag och Peter upp Maya, Kajsa samt Örjan med polare på Heden. Det va dax för Partybussen!!!!! Och party blev det, vi åkte till Varberg och tillabaka med ett par kisspauser på vägen. Sen gick vi raka vägen in på Park Lane, alla 45 som var med. Där var det ordnat så vi fick ett helt eget VIP rum. Så det blev champagne och ost och kex och grejer, och var man törstig på något annat så var det bara att ta i baren. Helt grymt. Hela kvällen kostade mig 100 kronor utöver bussresan. Själva bussgrejen + inträde till part betalade vi bara 400 för. Och på bussen kostade en öl 10 spänn. Helt perfekt. Och alla pengar som blivit över gick direkt till kassan på Park så vi kunde ha denna fantastiskt roliga kväll. Tack Totte!!!
Idag är jag lite småsliten men det är ändå ganska lugnt, sitter på jobbet nu och alla här sover redan så gott. Och det är julpyntat och fint här så det är riktigt mysigt att vara på jobbet idag...
Nä dax att göra lite jobb...

Inga kommentarer: