måndag 17 november 2008

Så var det måndag igen, en kall sådan...

Måndag morgon, ganska trött, jobbade till 24.00 inatt åkte hem gick ut med vovven sen satt jag uppe och läste till en stund efter ett. Hade lite svårt att somna som vanligt men lika bra att gå upp i någorlunda tid ändå. Får sova middag en timma eller så sen istället så jag orkar jobba inatt.

Helgen har varit mycket bra. I fredags kom Frida hit, och vi satt och tjöta skit och kollade på idol, sen kom det mer folk. Fridas gubbe Magnus samt Falk, Kudde och Jakob, och så min lille gubbe förstås. Trevligt.

På lördagen var jag i stallet hela dagen, sen var vi hos Emelie och Niklas samt barnen och käkade middag. Hela tjejligan med tillbehör=) Till och med Virran som var skitförkyld kom. Det var riktigt riktigt trevligt. Niklas hade gjort fantastiskt god mat. Sen var det ju dethär med rödvinet. Jag har ALDRIG druckit rödvin så jag blivit berusad. Har aldrig ens gillat vin, men det har tydligen vänt. Drack ett par glas och tyckte väl att det här var ju okej, sen sa det bara pang. Blev tokfull, fattade typ ingenting. Trodde inte ens man kunde bli full på vin, för man hör ju alltid att ja vi delade några flaskor vin mm. Men man kan bli det. Peter blev skitsur på mig, och det förstår jag väl men det var ju inte direkt så jag planerade att bli aprak. Jag hade dessutom hela dagen sagt att Nä men vi tar väl ett glas vin till maten och så nån öl efter det så är det bra sen. Hade planerat att det skulle vara lugnt. Men men, det är alltid någon som bli lite överförfriskad och denna gången var det jag, jag antar att jag bjuder på det även om jag på riktigt skäms lite över det. Men att försöka hålla jämna steg med Balle var det gäller att dricka vin är bara att lägga ner =) nej nu är det träning och en vit helg som gäller här!!!! Förlåt mina underbara vänner för att jag blev så full, det var inte meningen..

Inga kommentarer: