onsdag 12 november 2008

Iriiterad och trött..

Hade skitsvårt att somna igår, tusen tankar som snurra i vanlig ordning när man ska sova.
Somnade till sist vid ca 0400 tiden tror jag. Peter hade vaknat vid 05 och då sov jag i alla fall.
Kl 07,45 vaknar jag av att nån jävla granne spikar och borrar så det tamejfasen låter som det är inne i mitt sovrum!! Ven gör sånt så tidigt???? Jag blev skitsur. Men bestämde mig för att gå upp och gå ut o kissa Lexa så kunde jag somna om sen, ska ju jobba inatt så det ju vara bra om man har sovit i mer än typ 3 timmar. Kommer tillbaka in och borrandet fortsätter...va totalt omöjligt att kunna somna, så vid 9 tiden gav jag upp. Så nu sitter jag här och känner mig dötrött och är allmänt irriterad. Ska klä på mig och ta en lång skön promenad till stallet. Ut och rida en sväng så blir jag nog på bättre humör. Men FAN om det börjar regna!!! Jag är så utled på regnet så jag blir tokig. Har ju fan inte torra kläder nästan, har varit ute och brötat i regnet i 2 dagar nu, NU räcker det!!!!! Dagens mest positiva inlägg =)

Inga kommentarer: