torsdag 13 november 2008

Stressig dag..

Usch idag har det varit lite mycket. Sov alldeles för lite på dagen och vaknade till sådär vid 12 tiden och sov oroligt sen dess. Upp kl 14,30 och duscha o greja lite. Sen promenera till stallet för att ta in alla hästarna. Och tack ni hästas som var bråkiga idag, varför just idag?? Bara min lilla prins som var lugn trots att han blev lämnad sist kvar. Han tokade sig bara i hagen och pruttade runt som en galning med sin granne Otto men så fort jag kom till honom så var han lugn som en filbunke. Värre var det med Otto. Och Celeste, din jäkla märr, man ska SKRITTA in till stallet på ALLA 4 BENEN, inte gå på 2. Känns som om de var bråkiga bara just för att jag va så trött så trött.
Väl hemma igen så var det matlagning, hemmagjorda pannbiffar med mos och brunsås, det va gött så då blidde jag lite gladare. Så har det vart städning som vanligt, dammsugit hela lägenheten, måste göra det i princip varje dag nu för Lexa fäller galet mycket. Diska och klippa klorna på vovven. sen var jag nöjd. Kollade på sjukhuset på tv, snackade en sväng med elle i telefon...=) Nu håller jag nog bara en tumme denna gången *blink*
Hann träffa Peter i hela 30 minuter innan det var dax för mig och Lexa att åka till jobbet. Tur att man har något att se fram emot till helgen, ska bli gott att träffa gänget igen och under lite mer lugna former, inte bara döna och supa=)

Inga kommentarer: