söndag 9 november 2008

Vilken besvikelse...

Igår så var det ju äntligen så dax för den efterlängtade spelningen med Jävlaranamma.
Jag var laddad redan när jag vaknade efter sisådär 5 timmars sömn.
Vi gjorde oss iordning och åkte hem till Elle och Mr Turbo vid 17 tiden, där var även Virran och John på plats. Vi hade en trevlig förfest med öl, vin och lite mintu shots =)
Sen drog vi in mot Trägår´n. För det första så var det alldeles för mycket folk och vi tappade bort varandra hela tiden. Sen så va bandet helt off. Tyckte jag i alla fall, antingen så var jag för nykter eller så var dom det för det var inte alls samma stämning som det brukar vara när dom spelar. När de spelat färdigt så hade Elle och Micke redan dragit sig hemåt, och Virran och John såg vi inte röken av. Tur att jag inte tappade bort Peter i alla fall.
Vi traskade bort mot storan där efterfesten skulle va, men vi tappade suget på vägen, så vi köpte lite käk o sen åkte vi hem. Låg nog i sängen redan kl 24,00.

Peter var så mysig idag, trots att jag inte var bakfull så var jag väldigt trött i morse så han gick ut med Lexa, var till affären och köpte frallor så vi kunde ha en mysig frukost sådär vid 11 tiden när jag behagade att kliva upp =)
Sen på dagen så gick vi en långpromenad i ösregn med Lexa =) men det var faktiskt ganska mysigt ändå. Har haft en allmänt mysig dag idag.
Nu sitter jag på jobbet, ska krypa upp i soffan här och läsa. Har börjat läsa Lisa Marklunds Nobels Testamente, riktigt spännande.
sov gott allihopa, Peter älskar dig mest av allt i hela världen. Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

nej jag ska inte deppa ihop, har sysselsatt mig hela dagen för att slippa tänka på allt skit. Så jag har gjort roliga grejer istället! :)

Och nästa helg blir absolut bättre! :)
Kram kram

Anonym sa...

den är jätte bra den boken.. Boken som kommer efter den är oxå grymt bra=)