måndag 3 augusti 2009

Fartfylld vecka..

Uppe klockan 5 imorse med lillvovven, han är så duktig som kan hålla sig hela natten, då gör det inget att man får stiga upp klocka 5. Så mellan ca 22-05 är det helt kissfritt..Sen somnar vi alltid om så får båda hundarna komma ut strax efter klockan 9, under förutsättningar att jag inte jobbat natt förstås..

Vid lunchtid traskade jag bort till Emelie och barnen och tittade på lägenheten som nu är renoverad. Mycket uppfräschad och fin..Dock har dom inte hunnit packa upp och plocka in allt ännu så det ska bli kul att se den igen på inflyttningsfesten som jag hoppas blir av snart..Men som sagt den blev riktigt fin..

När Peter slutar jobbet idag så ska vi synda med en god Pizza middag..Vi har för en gång skull ätit lagad mat under hela helgen, brukar alltid bli en syndardag annars, så vi tar våran idag i stället, så kan man kombinera det med måndagsångesten :-) Jag har visserligen tisdag och onsdagsångest för jag har vå underbara 7-19 pass på G4..blä..
Blir att köra ner Quattro till Åsa så får han vara med carro eftersom vi båda jobbar dagtid..Men det blir mysig för Q och C..

För övrigt så ser jag mycket fram till lördagen då det är dags för tjejaktivitet med ligan igen..Jag kan ärligt säga att jag har nog fasen inte en enda aning om vad sjutton vi ska göra, förutom att det blir nån form av bad..men det gör man ju inte från morgon till kväll så jag vettifasen..men det är samtidigt riktigt skoj att för en gång skull inte ha en endaste liten susning..

På söndag ska jag och Peter infinna oss på Ullevi för att se Madonna, ska bli sjukt skojigt!!
Hoppas man får höra en del av de gamla låtarna för dom tycker jag är dom allra bästa..

Tänkte bjudit på lite bilder men eftersom vi har datorhaveri så får jag sitta och knappa på den bärbara tills vidare och här finns inte många kort, visserligen har vi alla korten på den externa hårddisken men jag vet inte hur man kopplar in den, teknisk som jag är..suck

Over and Out

1 kommentar:

Mina ord - min vardag sa...

Dom där syndardagarna har jag med brukar bli 2-3 gånger i veckan kram och ha en bra dag.