måndag 17 augusti 2009

Helgen o sån´t

I fredags packade vi in alla djur och det man behöver för en helg och åkte till orust..
Vädret var helt okej och det var gott att komma iväg lite..
Framåt kvällen så kom Balle, Peter, Elle och Micke och joinade oss..trevligt!
Peters föräldrar bjöd oss alla på middag sen var vi nere hos oss och bara tjöta och hade mysigt. Vi satt ute till klockan 3 på morran! Vet inte när det hände senast att jag orkade vara uppe så länge när jag varit ledig. På lördagen var det en riktig slappardag fram tills eftermiddagen. Då åkte jag och hämtade systeryster i Henån och sen var det dax för kräftskiva.
Vi hade köpt totalt 6 kilo till oss 6 personer. Carro hade eget med sig..
Och vi åt och åt och åt, ändå hade vi en hel del kräftor över. Dom blev nattamat sen :-)
Efter maten var det dans och grejer, vi stod mest och tjötade och retade oss på nån brud som studsade runt på dansgolvet som värsta Let´s Dance deltagaren :-)
Men jag fick med mig Peter och dansa 2 ggr, SKOJ!!
Sen drog vi oss tillbaka..även denna kväll satt vi ute en bra stund och bara tjöta..sen försvann en efter en in till sina rum.. Jag satt nog uppe till halv 4 och kollade på tv :-)
På söndagen var vi alla lite sega..dock ingen som var tokigt bakfull vad jag vet i alla fall :-)
I det stora hela en riktigt bra helg..

Idag upptäckte jag att min telefon inte fungerar!! Eller rättare sagt simkortet verkar kaputt!! Känner mig totalt handikappad utan telefonen!!!

Inga kommentarer: