lördag 1 augusti 2009

You are better of without him

Man flirtar inte med andra flickor när man är tillsammans med min syster..
Man struntar inte i att höra av sig till min syster..
Man struntar inte i att messa min syster...
Man är inte otrogen mot min syster...
MAN GÖR INTE SLUT PÅ FYLLAN MED MIN SYSTER..
Man skickar inte 2000 sms när man gjort slut för att man har dåligt samvete till min syster...

Ni kan tro att jag är arg.

Självklart ska man göra slut om känslorna tar slut, men man behöver inte bete sig som en stor jävla gris innan man har tagit beslutet att faktiskt göra slut..
Klart man blir ledsen i vilket fall, men man behöver ju inte strö salt i såren genom att vara ett stort SVIN..
Nä min syster förtjänar mkt mkt mkt bättre och det kommer hon att få med, det finns inga tvivel om den saken..

1 kommentar:

Elle sa...

Jisses! Tänk om du kunde se in i framtiden nu Carro!
Tänk, vad jag, din syster och många av dom vi umgås med var övertygade om att dom vi var tillsammans med när vi var 18 VERKLIGEN var han med stort H och vi skulle vara ihop med honom tills vi dör!
Oj, vad fel vi hade!!! :o)
Man måste "prova på" lite olika innan man kommer fram till vem som är rätt och tro mig Carro, han är INTE rätt!!!!
Av den enkla anledningen att han har behandlat dig illa och därför inte förtjänar dig!!!
Hoppas nu bara för din egna skull att du är stark och står emot.
Visst, det gör ont nu, men tro mig, inan du vet ordet av, så har du kommit över detta!
Och, det gör dig bara starkare.
För det man lär sig på vägen tar man nytta av längre fram.
Tänk på vad du sa i bilen om mig till Linda tex... Det är samma med kärlek... Man blir bara starkare och lär sig att man SKALL vara kräsen och man kan inte ställa för höga krav!
Stå på dig nu Carro!!! Kram, Elle