fredag 7 augusti 2009

Imorgon så smäller det


Då är det dags för aktivitet igen..
Jag har faktiskt inte den blekaste aning om vad vi ska göra.. Jag trodde mig veta vid ett par tillfällen men det är alltid något som har gjort att mina gissningar fallerat.
Så jag är totalt ovetande, vilket är så otroligt skoj..

Även om man försöker gissa och lista ut så vill man egentligen inte veta, eller jag i alla fall. Hade först tänkt skriva ner mina gissningar här, ifall jag skulle gissat rätt, men jag håller dom för mig själv så jag inte sätter griller i huvudet på nån annan..


Igår eftermiddag for jag, Peter och hundarna hem till Elle och Micke.
Vi käkade gott och fick oss en god öl till det-
Hundarna härjade konstant i tja 3,5 timme skulle jag tro, underbart.
Quattro har växt ikapp Tubbe plus lite till, tror nästan han var nån centimeter större på höjden. Helt sjukt vad han växer. Men nu är det i alla fall en jämn match mellan dom två, vilket är lite roligare och det blir inte lika mycket bråk dom emellan.

När vi kom hem så kände sig Peter lite snurrig i magen..men det var inte så mkt mer med det, men sen dröjde det inte många minutrar innan jag stod med huvudet i toastolen och spydde som en gris :( Dom goda hamburgarna har inte längre en plats i min magsäck..Usch så vidrigt det var. Jag tror att burgarna inte var helt hundra genomgrillade plus att värmen ute kanske gjort dom lite dåliga. Som tur va så krävdes det bara en spyatack och sen var det bra igen. Och idag känns det ingenting, tack och lov. Hade inte velat bli matförgiftad...det ska mkt till för att jag ska missa morgondagen...

1 kommentar:

Mina ord - min vardag sa...

Se där jag och nu har du lagt in en besöksräknare du med. Kom du på hur man skulle göra.kram ha en bra dag.