söndag 30 augusti 2009

Livet är skört....

Vad är det som händer?
Det händer så mycket tråkigheter nu så jag känner mig alldeles nere.
Igår fick jag veta att en bekant ifrån skoltiden har gått bort, 27 år gammal? Varför?
Förra veckan var det en av mina närmsta vänners vän som gick bort, 31 år gammal. Varför?
Jag kan inte riktigt förstå, när det är så unga människor och när det dessutom är av sk naturliga orksaker...Det gör ont i hela mig. Jag vet inte vad jag hade tagit mig till om någon av mina vänner hade "försvunnit" jag kan inte tänka mig hur det skulle vara att inte kunna ringa till bästa polaren.

För exakt en vecka och en dag sedan försvann min väns katt, han har bara dratt och man vet inte ifall han lever eller inte. Fruktansvärt jobbigt! Det är för henne en familjemedlem som bara försvunnit.

Jag ska försöka rycka upp mig!
Men jag blir så påverkad av allt runtomkring..

Skönt att det är lite grejer att faktiskt se fram emot i helgen o så..
Få slappna av och tjöta skit med polarna, inte tänka, bara vara..Längtar till helgen..

Och om jag ska avsluta med nåt lite skoj..Vi ska kolla på en större lägenhet imorgon, I kallebäck..Uppdatering kommer..

Ta hand om varandra
Over and out