söndag 26 december 2010

I brist på annat-...

1. Hur gammal är du om 5 år? 33
2.Vem var den sista du träffade? En farbror på jobbet :)
3. Hur lång är du? 1.70
4. Vilken var den senaste film du sett? Hmm..hajar som hajar :) gick på tv igår.
5. Vem ringde du senast? Virran
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Aha va kul :) nu ska här fotas. I morse och ikväll var det under kontroll. Oj jag fick en massa grejer. Framförallt till huset. Typ skyffel, sekatörer. Sen vart det pengar och en väska,plånbok och lite smågrejer. En bra julafton får jag säga..Och det var till Elle :)
7. Vad är dagens planer? Om en dryg halvtimma ska jag morgonfodra hästarna, sedan åka hem och rasta hundarna, sen sova, sen vet jag faktiskt inte..
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Helt klart sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Dom är sambos
10. När såg du senast din mamma? I fredags..
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Jag har inte lagt mig än..
13. Har du någongång hittat en katt? Jag har nog hittat massa katter, men inte någon som jag vet varit bortsprungen..
14. Vilken är din favoritplats? Thailand
15. Vilken plats föredrar du minst? Hmm, oj det var svårt..kan inte svara på det just nu.
16. Vad tror du att du befinner dig om 10 år? I vårt lilla hus i Härryda, med i alla fall ett barn hoppas jag, några hundar och så...jag har ett annat arbete..
17. Vad skrämde dig som barn? Höjder och Omack
18. Vem fick dig att skratta senast? Förmodligen Virran eftersom jag pratade med henne i telefon för ett tag sedan
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Det tror jag inte..
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och..
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Har alltid något på mig, hatar att sova näck..
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5, tre till mig och två till Peter
23. Hur många landskap har du bott i? Ett tror jag..
24. Har du spytt någon gång på fyllan? eh ja..


Nä resten tar jag en annan gång :)

Inga kommentarer: