torsdag 30 december 2010

Gott nytt år!

Vill jag börja med att önska er som läser. Och jag önskar er även ett fantastiskt 2011.

Jag börjar det nya året med att bli inbeordrad att jobba lördag och söndag :) Haha men det får gå helt enkelt. Ledig får jag vara nån annan gång :)

År 2011 kommer bli ett spännande år..
Först blir det ju den efterlängtade flytten om redan 3 veckor så det blir ju en bra start.
Så fyller en annan 29 år, herrejävlar..ångest!!

Till våren om nu Quattro kan sluta halta nån gång.. så ska vi sätta igång med lydnadsklass 2

Till sommaren blir det ett nytt litet tillskott i vår "familj" då Elle och Micke ska bli föräldrar för första gången..detta glädjer mig massor och det ska bli så spännande!!

Till nästa vinter ska det bli en resa till Thailand, så är det bara!! Jag klarar inte denna kalla årstiden..fy farao!!

Så kommer det ju givetvis dyka upp en massa andra roligheter är jag övertygad om.
Jag har inga direkta nyårslöften men jag har lovat mig själv att gå ner de sista envetna 10 kilona, kanske 15, men jag får se :) Det är väl egentligen det enda..

Så gott slut och gott nytt!!
kram

Inga kommentarer: