torsdag 9 december 2010

Vuxna människor

Kan bete sig värre än värst i bland.
Jag såg just på bonde söker fru och herregud säger jag bara.
En fet, en ful och en konstig brud som dejtar en bonde som heter Tomas har gaddat ihop sig mot denna stackars människa och vill alla lämna gården. Vafan Tomas, låt dom åka...
Det är väl ungefär det jag har att säga om saken :) Och nej, jag har inget emot varken feta, fula eller konstiga människor, men man behöver inte bete sig som dom gör!!

Sitter på jobbet med världens träningsvärk, går om om jag har skitit ner mig..
Har gått en jäkla massa långa promenader i snön denna veckan och jag har förmodligen spänt mig knepigt så jag har nåt djävulskt ont i ryggen. Så har jag ridit lite dressyr på Nino så insidan på låren är inte att leka med, och Quattro har gjort riktiga tokryck i kopplet så min arm är typ lam, han blir ju så sjukt glad av all snö, och jag med. Så lite sveda och värk får man väl lida sig igenom..

Ja nu är det "bara" 1 månad och 11 dagar kvar till flytt..har lust att lägga mig och sova i typ en månad så det kan bli dax nån gång..längtar som in i bänken rent ut sagt :)
Blev en dag tidigare än planerat då hela Bjurfors skulle iväg på galej, vilket inte gör mig något alls..men jag vill NUUUUUUUU

Inga kommentarer: