tisdag 28 december 2010

Jag är en tröttis!

Japp sliten det är vad jag är..har ju jobbat hela julhelgen, sen morgonfodrat och kvällsfodrat varje dag på det..så jag har varit på jobbet och i stallet under hela helgen i pincip.

Igår kväll var jag dock ledig, då käkade vi middag på stan och umgicks med några vänner ett par timmar, det var extremt gott att få komma ut bland folk en stund.

Nu kör jag 3 nätter i rad till, sen får jag en ledig helg iaf, skönt!


Idag har jag spenderat precis hela förmiddagen i stallet. 5 kalla timmar blev det, jag har inte tinat upp ännu :) Och nu innan jobbet så tog jag och Peter en kvällspromenad runt härlanda tjärn med hundarna såklart. Mysigt minst sagt..


Jag vill även passa på att gratulera EMELIE på 28 års dagen!!

Grattis

1 kommentar:

mli sa...

Tack så mycket!