tisdag 2 december 2008

Idag ska vi kolla på hus

Idag är det dags att kolla på huset som vi faktiskt ganska länge har suktat efter. Ska bli skoj att se om det är som man tror lixom. Sitter och läser om det nu, Nytt kök från 2007 med kyl och frys med ismaskin och bubbelvatten=) Onödig lyx men ganska coolt ändå. Sen finns det en liten bastu och grejer och golvvärme och en massa gott=) Visst en del behöver fixas till för jag HATAR träpanel på väggarna, man e ju hjärndöd om man sätter in något sånt, men det är o andra sidan lätt åtgärdat. Tomten är på hela 2492kvm, rätt stort faktiskt, naturtomt vilket jag är förtjust i när man har hund. Och själva huset är på 145kvm, vilket känns ganska lagom ändå. Man ska ju orka städa skiten med=) I mitt huvud så har jag redan flyttat in, men så blir det ju ofta.. men jag ska försöka vara neutral när vi tittar även om det är svårt, man lyfter gärna fram fördelar om man verkligen vill ha något och glömmer av att vara realistisk. Det som är lite trist det är att dom som bor där nu har absolut inte känsla för inredning så bilderna blir väldigt tråkiga. Så man får försöka att tänka bort deras möbler och så, så tror jag man kan få sig en bättre blid av det hela. Men det ska bli spännande... återkommer snart.. =)

1 kommentar:

Elle sa...

Håller tummarna sjukt mycket!!!