tisdag 12 maj 2009

En dag fylld med aktivitet

Idag stod det en del saker på schemat. Jag började dagen med att åka till Hyundai för att lämna i bilen på rekond. Jag fick en äcklig lånebil att ha under tiden dom grejade. När bilen var lämnad så styrde jag min farkost mot Lindome för lite våldgästning hos Virran samt lite hund dos. Lite halvsuspekt kaffe och 2 bullar slank ner med, tack för det :-)
Sen åkte jag och hämtade bilen igen, och åkte vidare till stallet.
Lexus Plexus
Asta pastan var inte still i många sekunder trots värmen..

Söta Lexus


När jag kom till stallet, var även Emelie, Hugo



Och goa lilla Filippa där



Hugo ville inte under några omständigheter vara med på bild..




Dagen avslutades med ett härligt ridpass på tippen, med sällskap





av Emma och Celeste, Nino trött på bilden :-)Nu har jag just sett klart ännu ett fantastiskt avsnitt med Desperate Housewives och ska snart nana kudden. Ska glo 500 gånger till på dom nya valpbilderna bara innan jag somnar.. Idag är valparna 7 veckor och 1 dag...
Titta på dom små gullbäbisarna på http://www.schlossmosbach.se/

5 kommentarer:

Emelie sa...

Vilka söt grisar, djur som barn =)

sun moon and stars sa...

två bullar....vad är detta för vv fasoner...hehe..skojar lite...en bulle är la tillräckligt...själv unnar jag mig inget för jag skall ha några öl på lördag och lite chips och dipp............hehe

Linda! sa...

Jag jobbar hela helgen så därför kunde jag ta mitt gotta igår :-)

Virran sa...

Visst va de FANTASTISKT goda bullar dessutom =)

Linda! sa...

Klart dom var :-)