söndag 31 maj 2009

Orust med hundar, vänner och familj..

Nu har vi just kommit hem ifrån en härlig helg på orust. Balle, Peter, Elle och Micke gjorde oss sällskap vilket var lika trevligt som alltid. Vi har grillat, tjötat skit och bara njutit. Hundarna har lekt som tokar och fått sköta sig stjälva vilket innebar Quattros allra första natt utan kiss inne, duktig kille.
Det har varit ca 27 grader varmt och nu har man fått en liten solbränna igen..härligt!! Nu har jag ytterligare en veckas ledighet och jag har hört att det ska bli lika gott väder dom kommande dagarna så det är inte helt omöjligt att jag åker till orust imorgon igen dock själv men det kan nog vara goare än att sitta hemma i lägenheten i alla fall...
Här kommer lite bilder ifrån helgen..
Peter klipper gräset!
Micke klippte gräs han med, rediga pojkar!!

Soft i solen


Lugn Peter jag ska inte stjäla din mat :-)



Gänget jäser i soffan efter middagen

Wrestling var verkligen Tubbes grej, men Quattro
gav sig inte...Liten med kaxig...

Undrar om han tycker jag borde sluta röka?
Gullvalparna..
2 slagna hjältar, efter en hel dag med bus så blir man ganska trött
Lexa fick årets första dopp...härligt..
Även Quattro fick känna lite på vattnet men jag hade ingen
kamera med mig, men han tyckte det var hur skoj som helst..

Inga kommentarer: