onsdag 27 maj 2009

Min syster

Syster med pojkvän inför studentbalen Du har redan hunnit bli 18 år, hur gick det till?


Det kändes som om det var igår du var en liten knubbsäl och kallades för tjocka svullo :) Dock var du då så liten att du inte förstod någonting, men log det gjorde du alltid. Du var en glad bäbis.

Jag minns när du just börjat på gamla Lunden och vi dom stora tjejerna gick på nya lunden, du var stolt som en liten tupp när vi kom över till "din" skolgård och lattjade med dig.

Jag kommer ihåg när jag tog med dig till stora torp första gången för att hälsa på hästarna, jag fick släpa dig därifrån sedan. Sedan den dagen så har alltid hästarna varit en del av ditt liv och jag är glad att jag tog med dig dit. Inte ens allergierna har stoppat dig från att vara med både hästar och hundar..trots att jag kan se hur jobbigt du har det ibland.

Trots att det skiljer nästan 9 år emellan oss så har du alltid vart min "bästis" Det känns som om vi kan prata med varandra om allt, och du har ALLTID ställt upp vad det än ha varit.

Nu tar du snart studenten och jag är så otroligt stolt över dig, och de fina betygen du får!!

Du är den mest omtänksamma och snälla person jag känner, sluta aldrig att vara du. Tvivla aldrig på någonting du vill göra för du kan göra vad du vill, du har alla förutsättningar i världen.

Jag älskar dig syster yster!!!


Inga kommentarer: