söndag 27 september 2009

En såndär gooo helg!!

Det är precis vad jag har haft..

Lördagen spenderades till en början i stallet. Vi var ett helt gäng ute och red i närmare 2 timmar, helt underbart. Lite öm i baken idag :-) Men det är det verkligen värt. Framåt kvällskvisten fick vi besök av Jr, Frida samt Kudde. Vi bjöd på lite kycklingbuffé skulle man kunna säga. Efter maten satt vi bara och degade och drack nån bärs. Min syster kom förbi med, hon skulle ut på krogen och tänkte att hon kunde förkröka hos oss..Hmm det gjorde hon med kan man säga, en vinare på knappt en timma. Det blev ingen utgång för min syster. Klockan 22 hade hon redan spytt flera ggr!? Trots att jag gång på gång försökte påpeka att du har flera timmar på dig att dricka ditt vin så ta du det lite lugnt. Icke. Folket gick strax efter 22 nån gång..och syster fick tag på skjuts hem. Lagom kul kväll för henne :-)
Jag och Peter tog hundarna på kvällsrundan sen var det läggdags för oss. Skönt!

Idag så är Peter i garaget och hjälper en kompis med sin bil. Jag har ägnat mig åt hundarna och städat här hemma. Skönt att ha en dag utan några som helst måsten. Men jag är sååå rastlös nu!! Fick mig ett ryck och var nästa på väg att åka till Ullared :-) Men insåg att det kanske är roligare att åka dit när vi har flyttat ändå.
Så nu får jag väl vänta på min karl så vi kan typ käka lite lunch eller nåt..Sen ska vi träna med Quattro, för imorgon är det kurs igen :-)

Jo förresten..jag tycker han haltar mindre idag?! Hoppas det går åt rätt håll nu *håller tummarna*


Over and Out för nu

Inga kommentarer: