tisdag 8 september 2009

Uppdatering dårå

Ja det har varit en fartfylld helg vill jag lova..puh! Men ack så rolig.
På fredagseftermiddagen åkte jag med Elle och hämtade lite bord som skulle användas till lördagens kräftkalas. Det blev lite hundpromenad och grillning på kvällen, väldigt trevligt!
På lördagen vart det först en tur till stallet och sen direkt hem och börja fixa sig inför kräftskivan. P.H kom och hämtade oss och sa att vi skulle fraktas till Lindome på ett sätt som vi troligen inte kommer ångra :-)
Det gjorde vi inte heller för det kom en fet limo och hämtade oss. Väldans najs..en vana kanske??!! Nä skämt åsido, men skoj var det. Så vi anlände storstilat till festen i Lindome belägen i skogen :-)

Det var en fantastiskt trevlig skiva..kräftor i mängder och en sjujäkla god stämning!
Rätt var det var så skulle vi åka hem..har iiiiiingen aning om va klockan kan ha varit då..
Jag gick tydligen ut med hundarna när jag kom hem, vilket jag inte ens minns.
Sen passade jag på att spy ner hela mitt täcke, mig själv samt badkaret..fräscht eller?! Blev så jäkla dålig..
Det lustiga var att jag kände mig inte så berusad så jag borde varit SÅ dålig dagen efter..men jäklar i mig!! Till o med Emelie som var nykter under kvällen undrade hur jag kunde bli så kass med tanke på att jag inte framstod som så våldsamt packad?!
Fjortisfylla.se..men men..så kan det gå.
Är ju inte så jätte sugen på alkohol nu i alla fall..känns som om jag vill ta det lite lugnt ett tag :-)

På lördag ska i alla fall jag och Peter till Kajskul 8..vi ska se stand up med Babben mfl och käka buffé..ska bli väldigt väldigt mysigt. Ser fram emot detta.

Och imorgon *håller tummarna * så ska vi kika på lägenheten i Kallebäck..HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS att den är käck och att dom vill ha våran...
Jag blir galen av att inte ha varken balkong eller uteplats..

Skulle jobbat inatt egentligen, men kände mig lite hängig imorse när jag gick av mitt pass så jag bad morgonpersonalen ringa in nån som kan täcka upp för mig.
Jag har väl haft kanske totalt 5 sjukdagar på 7 år så jag kände att vafan..lika bra jag är hemma..känner mig okej nu men lite rosslig i röret. Vill ju inte smitta ner brukarna om man nu skulle bära på nån skit..Nä..men det blir nog bra.

Nu ska jag farma lite, sen är det sängen som hägrar
Over and Out

Inga kommentarer: