lördag 26 mars 2011

2 kg, 2 dagar...

Ja det tar lite längre tid att gå ner i vikt genom att träna och äta men 2 kg på 3 veckor iaf. Är väl egentligen en ganska lagom och realistisk takt. Ingen idé att brådska för mycket om man vill ha bestående resultat. Har dok lite ont i halsen idag, men hoppas det är övergående för imorgon har jag bokat in ett indoor pass.

2 dagar kvar till Quattros operation :( Jag är jätte nojig och nervös inför det. Men morgondagen ska iaf tillägnas Q. Blir lixom sista dagen på några månader som han kan få härja av sig ordentligt.
Undrar ibland om det är värt det, om jag verkligen hjälper honom, men jag får tro det, jag får lita på veterinären i detta läget helt enkelt.

Nu väntar jag på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga den. Ta en dusch och åka till stallet. Får bli i 2 omgångar idag då vi ska fira mamma klockan tre och jag hinner inte med allt innan dess. Så det blir att mocka och dona med det praktiska så rider jag ikväll. Numera är det ju ljust lite längre och det är så otroligt gött!! Inatt ska man väl dessutom ställa fram klockan? Eller är det imorgon? Nä tror det är inatt. Får undersöka saken lite närmre sen :)
Då blir vi ju lite lurade och får en timmes ljus till, det gillas!

Inga kommentarer: