måndag 14 mars 2011

Helg

Äntligen har träningsvärken lagt sig :)
Det stramar en aning i låren fortfarande men det är INGENTING mot hur det har varit.
Herrejösses, har inte kunnat sätta mig på toa utan att kvida, har varit så förbannat stelt :)
Men nu är det bättre så idag blir det träning igen. Gött mos!

Helgen har varit helt fantastiskt soft. Jag kan på riktigt inte minnas när jag har haft en helg hemma. Jag har inte haft Nino eller någonting inplanerat. Vilken var väldigt skönt med tanke på träningsvärken :) (gnällspik) Men jag vet knappt hur man gör när man bara är..
Fredagen var ju lugnt för då hade jag Nino samt att jag kvällsfodrade hästarna så då var ju klockan ganska mycket när jag kom hem, så det var tvsoffan och tacos som gällde.
I lördags efter mycket om och men lyckades jag lura med mig hela lilla familjen på en runda i skogen så grillade vi och hade mys.
Igår åkte vi till mormors grav, blommorna från begravningen låg fortfarande kvar och det var väldigt fint. Kändes fortfarande väldigt, väldigt tungt och jag får verkligen kämpa för att hålla tårarna tillbaka bara jag tänker på mormor, saknar henne enormt mycket varje dag.
När vi var på väg hem så ringde Magnus och undrade om vi inte kunde grilla :) Såklart vi kunde göra det..så igår vart det grillad söndagsmiddag och kladdkaka till efterätt, mums!

Idag är det träning inplanerat i eftermiddag och snart ska jag ge mig ut på en skogsrunda med vovvarna.. puss och kram

Inga kommentarer: