onsdag 9 mars 2011

Sömn


Vad allt känns mycket lättare när man fått sova ordentligt.
Trots att jag i morse när jag gick och la mig hade varit vaken i nästan 26 timmar och trots att när jag vaknade så var det ett jävla vinterlandskap ute så känns det mesta lättare när man fått sova ordentligt ett par timmar i streck. Känner mi
g utvilad och då har jag bara sovit i 6 timmar, men jag sov stenhårt så det gjorde nog susen.
För att skingra tankarna lite och känna att jag gör något vettigt så ska jag träna på friskis idag. Det var typ 2 år sedan jag var där sist så nu ä
r det bannemej på tiden.
Tack och lov så är jag inte ensam utan Virran ska med. Det är visserligen tack vare henne jag köpte ett träningskort igen, det gör mycket när någon annan är taggad. Ensam kan jag bli rätt bekväm och skita i det. Men idag passar det ju utmärkt eftersom jag inte ens kommer kunna gå ut på en promenad i skitvädret. Siktar ju fortfarande på -15 kilo till i juni :) Får se hur det går med det.

Men idag blir det i alla fall detta

Indoor walking..kan bli hur kul som helst, i alla fall för Virran som kommer få sig ett och annat gott skratt är jag rädd för :)

Inga kommentarer: