tisdag 29 mars 2011

QUATTRO!!!

Mitt lilla hjärta är på djursjukhuset..plutten! Lämnade in honom igår kl 10.30 och har inte hört ett ljud sedan dess??!! Dom skulle ringa när op var klar, men jag antar att jag "fallit mellan stolarna" då de ringer varje förmiddag enligt deras rutiner.. Självklart försökte jag ringa dom igår när jag tyckte de borde varit klara, men då var det minsann ingen telefontid. Man undrar ju!! Och ni må tro att det är tomt hemma. Lexa gör ju nästan aldrig väsen av sig så man märker hur mkt uppmärksamhet lillkillen tar. Och Lexa är sitt vanliga lugna jag. Ska iaf ägna extra mycket tid och uppmärksamhet åt henne nu när det inte är någon som "själ" den ifrån henne. Sen blir det tyvärr oundvikligt att ge mer uppmärksamhet åt Q eftersom han kommer kräva en hel del omvårdnad. Men det blir Lexa som ensam får följa med till stallet och sånt nu ett tag framöver så jag hoppas hon inte känner sig åsidosatt.´ Nä..nu har jag varit vaken i ett dygn och jag tror bestämt att jag kommer att bli väckt idag av veterinären på fm, hoppas innerligt att allt gått bra!!

Inga kommentarer: