fredag 11 mars 2011

vill man bli fin så får man bannemej lida pin

Fy satan i gatan vilken träningsvärk jag har!! Aj!!
Benen och rumpan känns helt mörbultade, samtidigt är det rätt gött att det känns för då har ju träningen gjort nytta.
Vi körde bodypump igår vilket jag tycker är rätt kul. Bra alternativ om man inte gillar gymet men ändå vill träna styrka. Men som sagt, otränad som få är jag för tillfället så det tar nog ett par veckor innan det blir smärtfritt.
Vi har dock bokat in oss på indoor walking på måndag så jag hoppas det värsta har släppt då för annars kommer det aldrig att gå :)

Idag har det bjudits på i princip alla årstider inom loppet av sisådär 4 timmar.
När jag kom till stallet så var det uppehåll, sen började det toksnöa, sen regnade det lite, sen toksnö igen och när jag hade ridit så kom plötsligt solen fram. Knepigt.
Men nu ska det tydligen börja sakta men säkert bli varmare, hoppas det stämmer..

Inga kommentarer: