torsdag 13 oktober 2011

höggravid

Det är man tydligen ifrån vecka 28 eller så..så då har jag varit det i en vecka nu. Ja det känns om inte annat, rund som en boll......
Var hos bm idag...allt såg bra ut, vi följer kurvan bra och värdena är bra, lilla hjärtat dunkar på, stadigt och starkt. Blev även inbokat ett läkarbesök till nästa vecka då bm vill att jag blir sjukskriven pga den förbaskade foglossningen. Jag har helt ärligt tänkt att..jo men säkert när andra har snackar om foglossning..bara snack osv..kan ju lugnt sägs att jag förstår de som gnäller...för skönt det är det verkligen inte....vila är det enda som hjälper och det kan jag inte på jobbet.
Tänkt dig att bli sparkad av en häst, rätt upp i fiölefjuttsn...så oskönt är det. Värst på nätterna när man ska försöka vända runt..för smidig är man inte..med betoning på inte.
Men jag tycker mig ändå bita ihop trots att det gör väldigt ont emellanåt..men vi får väl se vad läkaren säger helt enkelt..
Ja en liten update..
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: