onsdag 5 oktober 2011

Olika Olyckor händer...

Visst är det extremt osmakligt med skryt och inställsamhet?
Ödmjukhet, tacksamhet, där har du 2 ord att slå upp...
Men vi funkar olika, men de som hela tiden måste hävda sig med att skryta om vad dom har osv..jag har inte mycket till övers för det..det ligger på lite väl låg nivå eller?
Eller paniken som infinner sig när någon annan har skaffat något nytt...ja vad säger man.

Idag är en dag som alla andra, höstrusk, jobb..försäkringskassepapper och massa annat tråk står på dagens agenda. Har redan fyllt i 3 papper som ska till f-kassa,gällande min graviditetspenning, och igår kom de andra "vanliga" papprerna. Djungel är bara förnamnet.
Får hoppas att allt skrivande kan generera i att jag inte behöver jobba så jätte länge till...men jag har lite oflyt för tillfället så vi får väl se..

1 kommentar:

Emelie sa...

Det var detta inlägg jag syftade på. Men texten finns inte kvar ser jag nu :)
Kram