onsdag 19 oktober 2011

Intressant

Idag var nyhetsmorgon riktigt intressant, handlade om hältor, armbågsfel, höfter mm på hundar.
En veterinär var där och pratade om detta samt avelsprogrammen för hundarna. Intressant får jag säga.

Ja idag så ska jag till läkaren, får se vad som sägs...
Har dock hört att även om jag skulle bli sjukskriven så är det inte säkert att f-kassan godkänner det, för graviditet är ju ingen sjukdom! Nä det är det ju visserligen inte, men OM man nu har sådana besvär av en graviditet att man faktiskt inte kan jobba som innan, vad gör man då?
Ska jag göra abort i vecka 30 är det tänkt då?
F-kassan verkar vara hala som ålar..
Jag förstår att de måste vara kritiska eftersom folk med största säkerhet gör allt för att blåsa dom, men ibland blir man lite mörkrädd..

Inga kommentarer: