lördag 22 oktober 2011

Partaj!!!

Lördag förmiddag, en lååångfrukost är precis intagen.
Peter tvättar bilen, jag tvättar kläder..
Lexa chillar i sin bädd.
En soft och lugn morgon, jag gillar´t.

Jag ska snart ta på mig och ge mig ut på promenad i det grådassiga höstvädret.
Peter väntar på samtal ifrån en spekulant på Hondan, HOPPAS den blir såld.
Hade vart gott att slippa försöka sälja den när det är en meter snö på backen, det är ju inte precis en vinterbil i den bemärkelsen.

Ikväll ska vi på en stor fest, det ska bjudas på helgrillad gris och grejer..
Känns skumt att man har vänner som fyller 40, då är man ingen färsking själv precis...Men jag är fortfarande i 20-års åldern och kommer så vara fram till den 17 januari, så det så.
Hur som helst så ska det bli skoj att gå på lite kalas, även om det inte blir så mycket kalasande för min egen del, fördelen är att festen hålls bara några minuter hemifrån så skulle jag känna att jag inte orkar så kan jag bara åka hem och lägga mig om jag vill :-)

Nä, nu får jag nog försöka sparka igång lite...

Inga kommentarer: