söndag 23 oktober 2011

Rubrik

Bakis-söndag för i alla fall en i vår lilla familj :)
Festen igår var faktiskt jätte kul och själv orkade jag hålla låda till klockan ett, lagom till jag kroknade så ville Peter åka hem av helt andra orsaker...say no more :)
Vi blev iaf bjudna på helgrillad gris, smakade väl inte så mycket men själva grejen var lite kul, lite neanderthalarkrubb.
Det var en kul musikquzz, födelsedagsbarnet badade naken och spriten flödade...
Även om promillehalten var rätt hög så var det lixom ingen som spårade ut utan alla hade verkligen jätte kul.

Idag har jag dessvärre haft jäkligt ont..att sitta på träbänk och att stå upp väldigt mycket är inte nåt vidare för bäckenet, men det var ändå värt det..för jag hade jätte roligt.






♥ ♥ ♥ Många gick alldeles för tidigt...eller var de bara på besök ??? Vi tittar upp mot himlen och önskar att de ser oss. Ofta minns vi dem... På morgonen... På natten när vi tittar på stjärnorna... Ett datum... En låt... En plats... En doft... Varje timme, varje andetag... Till minne av dem som har lämnat oss. Jag saknar er som lämnat oss men hoppas ni vakar över oss ifrån himlen ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer: