måndag 31 oktober 2011

Tidigt

Hopp, jag har redan varit vaken i en timma.
Det där med att ställa om klockan hänger ju inte alltid kroppen automatiskt på märker jag..
När man dessutom är "ledig" ifrån jobbet så är jag långt ifrån så trött som jag brukar..Men jag är inte speciellt pigg heller :)
Helgen har i alla fall varit väldans bra, lugn men sååå gött.
I fredags var jag hemma hos Maya på lite middagsmys och Idol, väldigt trevligt.
I lördags startade vi upp med en mysig promenad i härskogen för att sedan trängas med en jäkla massa folk inne på Hem och Villamässan.
Det var däremot väldigt givande då vi spanar på både ny kamin samt en luftvärmepump och det hade dom gott om :) Mindre kul om man vill kika på inredning osv för det var i princip obefintligt.
Vi fick även köpt massa go korv..mums. Avrundande lördagen med lite mat hos päronen.
Gårdagen var en såndär riktig tråksöndag, grått och regnigt, så vi höll oss hemma.
Vi satte en sats egen glögg och rotade fram julsakerna :)
Insåg till min förskräckelse att vi förmodligen glömt en flyttlåda med massa julgrejer i förra lägenheten..skit!! Men men..det viktigaste har vi fått med iaf.

Nu väntar en ny vecka..en väldigt jobbig start på veckan blir det desvärre.
Imorgon ska svärmor begravas, det kommer bli väldigt tungt.
Så i kväll åker vi till Kungsviken och hjälper till med vad vi nu kan hjälpa till med..

Så fyller min kära far år imorgon och min goa syster på torsdag, så på lördag blir det lite galej, så ja, det blir lite kontraster denna veckan.

Ja dessutom går jag in i graviditetsvecka 32.......8 veckor kvar till nedsläpp....

Inga kommentarer: