onsdag 6 juli 2011

Migrän!

Efter en känslomässigt jobbig dag med lika mycket tårar som skratt så känner jag ett migränanfall komma smygande och jag har givetvis ingen alvedon med mig, får se om min kollega har annars får jag åka till närmsta mack och köpa innan det bryter ut.
Har man aldrig haft migrän så kan man inte ens föreställa sig hur ont man får eller hur dåligt man mår. De flesta har någon gång haft ont i huvudet och tror sig veta hur det känns att då ha migrän, FEEEL! kan jag säga..Men de som vet kan åxå förstå hur angelägen man är om att försöka hindra ett anfall vilket jag i alla fall oftast lyckas med då jag brukar kunna känna igen skillnaden på skallebank och på väg till migrän värk. Hur som helst, jobbigt är det så jag behöver få löst detta snart.Grr skit åxå!!

Inga kommentarer: